Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

2 września 2008

Here it is....my blog candy sketch challenge!


A teraz coś innego:) nadal można złapać nagrodę, ale w tym celu należy zrobić kartke na podstawie umieszczonej mapki:)
Tak bardzo mi się ona spodobała, że za jednym razem zrobiłam kilka kartek:)
Więcej informacji: Trina's Timeless Treasures
Nagroda:

Mapka:


A oto wynik wczorajszej zabawy:)
1. xmas card

2. wzorowana sowa od Agnieszki (mam napis, więc pomyślałam o sowie:) )

3. a to już pełna improwizacja...



2 komentarze:

Trina pisze...

Beautiful cards!! I can't believe that you made so many cards with the same layout! Love the owl and the snowman stamp! Thanks for taking part in my blog candy sketch challenge!!

annqaa pisze...

koniec