Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

10 października 2008

Prezencik na...

moje szpargały, które zajmują część mieszkania:) Remont się kończy i ja muszę pochować w odpowiednie miejsca moje przedmioty...

Więc dostałam coś takiego od mojego M.
Dodam tylko, że sama musiałam złożyć 3 pudełka, przy ostatnim narzeczony się wykazał - chyba też chciał coś zmajstrować:)

pozdrawiam i życzę miłego wieczorku.

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i przemiłe komentarze:*




Dzisiaj w Chrzanowie jest przedstawienie z muzyką i tańcem Irlanckim, niestety nie jestem tam:(
Na poprawę humoru np coś takiego:

http://pl.youtube.com/watch?v=IrP9anxy0pY

Brak komentarzy: