Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

12 listopada 2008

Jestem...

... choć dawno mnie nie było.
Muszę się pochwalić przepysznym deserem, ktorym wczoraj częstowałam rodziców.
Przez pewien czas nieobecności, nie obijałam się. Zrobiłam jeszcze kilka kartek... wszystko z myślą o jarmarku w Chorzowie... . Niestety odbędzie się, ale bez mojego udziału:( Nie jestem jedyną, która musi zmienić plany...



Co jest potrzebne:
  • Mandarynki
  • Galaretka (zielona)
  • Jogurt lub śmietana
  • Nalewka wiśniowa
  • Bita śmietana
Wykonanie:
Obieramy mandarynki i wkładamy je do salaterek. Rozpuszczamy galaretkę wg przepisu. Chłodzimy. Zalewany owoce, zostawiając troszeczkę galaretki. Do niej wlewamy łyżkę jogurtu lub śmietany i mieszamy. Gdy galaretka z owocami już stęrzeje, wlewany na wierzch resztkę galaretki zabielonej jogurtem. Odstawiamy. Robimy sos śmietanowo - nalewkowy (przepis M.) . Gdy już deser jest schłodzony a goście nadchodzą, wlewamy do salaterki sos a na wierzch umieszczamy bitą śmietanę.
Smacznego!

W niedziele miałam nie małą niespodziankę:)
Po przyjeździe z zajęć, Marek uraczył mnie obiadem:) Niespodzianką była ryba ... Po zjedzeniu wszystkiego, dopiero wtedy mogłam się dowiedzieć, 
że jadłam rekina...


Pozdrawiam

4 komentarze:

Pejtoon pisze...

deser wygląda apetycznie :)
Jestem ciekawa tych karteczek :)
Pozdrawiam :*

annqaa pisze...

Deser był bardzo apetyczny:)
Co do karteczek:)
Pokażę, ale czekam na słoneczko...

Pozdrawiam

Drycha pisze...

dowiedzieć, że? tekst mi zeżarło O.o

tak, kartki wrzucaj :)

annqaa pisze...

Już wszystko jasne:)
A to był Rekin:)