Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

19 listopada 2008

Ustrzeliłam PIF'a...

... u Karoli:) już widzę, że to będzie ciakawa przygoda, a o to zasady:) Pozwolę sobie skopiować od Karoli (ona skopiowała od Luny;) )- dziewczyny wybaczcie:)

PIF- PAY IT FORWARD.
1) należy posiadać własnego bloga;
2) pierwsze 3 osoby, które wpiszą się w komentarzach pod tym postem otrzymają mały, ręcznie robiony prezencik;
3) prezencik zostanie wysłany w ciągu 365 dni;
4) za to musisz "zapłacić" - umieszczając na swoim blogu post podobnej treści i dać szansę 3 kolejnym blogowiczom na złapanie prezenciku (tym razem od Ciebie) :)Każdy blogowicz może uczestniczyć w tej zabawie maksimum 3 razy!

Zachęcam do udziału w zabawie. No i śpieszcie się bo są tylko 3 miejsca.

Mam jeszcze szansę na złapanie 2 pif' ów, choć z moim szczęściem... może to potrwać nawet te 365 dni;)

Życzę miłej zabawy:)

6 komentarzy:

fejferek pisze...

no to ja pierwsza :)
ale sie ciesze :)
dawno mnie nic miłego nie spotkalo :)

gps06 pisze...

To ja też chcę ustrzelić !!! :-)

Anonimowy pisze...

i ja,jak zdąrzyłam:)

alterego-poczwarka pisze...

Witam i ustawiam się w kolejce :D Zapraszam do siebie - są jeszcze wolne miejsca :-) Pozdrawiam;-)

annqaa pisze...

Gratuluję dziewczyny:)
Lista zamknięta - 3 osoby teraz czekają na listonosza a termin... 365 dni:D haha ale to fajne:)

Pozdrawiam:)

alterego-poczwarka pisze...

:( Pozdrawiam cieplutko :D