Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

31 grudnia 2008

Cudowności od Mikołaja

Mikołaj w tym roku przyniósł mi wiele niespodzianek. A zdjęcia zrobiłam nowym aparacikiem, który podarował mi Marek:) 

Prezenty od Berberis:  przeuroczy komplecik składający się z kartki,  notesika, zakładki do książki oraz pudełeczka kryjącego w środku skarby:)Prezenty od Anity22. Rewelacyjny ogrzewacz na komórkę z breloczkiem!! Albumik i karteczka. Niespodzianka od Kasikonwalii. Nadal zachwycam się wymyślnym wycięciem taga oraz kobietki:)

Cuda od Gosi, które napewno za rok wykorzystam:D

Dziękuję wszystkim za cudowności i za obecność w moim życiu.

1 komentarz:

Berberis pisze...

Piękne prezenty :))
wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!