Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

11 grudnia 2008

Mikołajków ciąg dalszy...

... już wiem, że prezenty dotarły do adresatek, więc spokojnie mogę pokazać zdjęcia:)

  • Kalendarze dla dziewczyn z forum scrappassion. Już kiedyś widziałam ozdabiane klamerki do suszenia, ale nie widziałam aby było tam coś pisane:) Moje klamerki są przypominaczami ważnych wydarzeń :



  • Darii bardzo podobała się zakładka, nic dziwnego:) Jest miłośniczką kotów:


  • Kasi najbardziej podobał się pomysł z klamerką:) Już wiem, że często będę je widzieć :) I bardzo mnie to cieszy:)




Prezenty od dziewczyn z forum są bombowe:) A wyszukane tagi Kasi zwalają z nóg:)

Dziękuję!!:*

5 komentarzy:

daria pisze...

nie tylko koty decydują, że zakładka mi się podoba! ona jest MISTERNA i śliczna!! kartki też! idziesz do przodu! gratuluję świetnych pomysłów!!!!!!

tymonsyl pisze...

Klamerki są odlotowe!

Anitasienudzi2 pisze...

o moja klamerka ! :) niespodzianka u mnie -zapraszam

taja.85 pisze...

No tak Mikolajkowe prezenciki jak się patrzy. A ja zapraszam do siebie, mam nadzieję, że się ucieszysz, a nie pogniewasz :) Buziaki.

rudlis pisze...

Radosnych i zdrowych Świąt w gronie najbliższych życzę:*