Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

16 stycznia 2009

Radość mnie ogarnia:)

Ale dzisiaj miałam miłe niespodzianki:)

Bezstresowo przeżyłam spotkanie z moim promotorem pracy magisterskiej. Wcześniej skończyłam zajęcia i zdążyłam na film "Faceci w butach". Nie muszę mówić, że uwielbiam stepowanie, taniec w podobnym stylu... szkoda, że nie byłam na przedstawieniu z tańcem i muzyką irlancką...:(

Spojrzałam na aukcje WOŚP i jest pewne zainteresowanie moimi kartkami:)

Ale przede wszystkim najmilej wspominam dzisiejszego maila otrzymanego od pewnej fundacji:) Mam nadzieję, że uda nam się z Markiem im pomóc:) Tzn, ja wymyśliłam pomysł aby się z nimi skontaktować, a to już Marek ze swoimi kolegami, będzie musiał wykonać zadanie:) Proszę bez żadnych brzydkich skojarzeń:) W tej chwili nie będę zdradzać tajemnicy. Bo to trudne przedsięwięcie i nie chcę zapeszyć:) Jeśli się nie uda, to najważniejsze aby wrócili cali do domu :)

Brak komentarzy: