Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

10 stycznia 2009

Wyróżnienia...

W grudniu zostałam wyróżniona przez kilka osóbek:)

Aż trzy kobietki dały mi Blogger Heart, są nimi: Taja, Anita22 i Gabcia. Dodatkowo Anita22 wyróżniła mnie w Kreativ Blogger.

Dziękuję Wam! to bardzo miłe:) nie wiecie nawet jak bardzo:)

Zasady są takie:
1. Wyróżnienie powstało u Yoasi
2. Możesz je nadać 1-7 osób
3. Zostaw wiadomość u wyróżnionych osób na blogu
4.Osoby wyróżnione proszę o wypowiedzenie sie na 3 tematy:

-Twoja pierwsza miłość
Hmmm... miłość do pomidorówki:)  A tak na poważnie moją pierwszą prawdziwą miłością jest mój narzeczony...
-Coś co sprawiło ze serce ci zamarło
Trudno teraz wybrać jedno najważniejsze wydarzenie, jest ich stanowczo za dużo:)
-Przedmioty bliskie sercu
Banalne przedmioty... dla niektórych mogą wydawać się nieistotne.


A teraz muszę wybrać kilka osób, które obdaruję tym oto serduszkiem, ale zrobię to później:) Cierpliwości:*

Brak komentarzy: