Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

13 lutego 2009

Zaskakujący telefon

Mój Marek wyjechał bardzo daleko, od 8 dni nie dawał żadnego sygnału ...
Nawet jego mama miała bardzo złe przeczucia - musiała się ze mną nimi podzielić... nie powiem, że bym była z tego faktu zadowolona;/ jednak bardzo nie lubię snów...

Gdy już bardzo się niepokoiliśmy, wczoraj wieczorem miałam tel, a kto to zadzwonił? Marek, chciał zawiadomić, że wszystko OK i żebyśmy się nie martwili. Niestety informacje nie były zbyt zadowalające... Musiał szybko kończyć, bo w tych okolicach nie ma zasięgu i musiał sporo zapłacić aby się odezwać.

1 komentarz:

karola-2008 pisze...

Wooow co za wytrwały narzeczony. Coś czuję, że urlopy w górach będziecie spędzać ;) Pozdrawiam!