Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

27 marca 2009

Urodzinowe życzenia...

... kolejny roczek już za mną... jeszcze nie zdmuchiwałam świeczek na torcie:) a już mam kilka życzeń:) Ale ubaw:) okazało się, że mam ich aż 9.

Ale zanim o słodkościach, pochwalę się co wczoraj miłego mnie spotkało:) Dostałam prześliczną kartkę urodzinową od Taji:* Prawda, że urocza?

A teraz nadszedł czas na słodkości:)

Scraps 4 Fun
Tonya
Scrapprentice
Imagine, Create, Inspire
Angellas hobbyside
Helen
Sally-Ann

  1. Zoe
  2. Pollys card heaven



6 komentarzy:

taja.85 pisze...

Cieszę się, że kartka dotarła na czas. Jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego i powodzenia w Candy :)

annqaa pisze...

:* nie dziękuję:D
Bardzo się cieszę, bo karteczka jest urocza:D

Anonimowy pisze...

Ej! No to wszystkiego najlepszego! Nic się wcześniej nie chwaliłaś. Łącze się z Tobą w tej radości bo ja w niedziele też dmuchałam świeczki (ile? nie powiem).
No to coś musi do Ciebie przyść pocztą;-)
Jeszcze raz Sto Lat!

Gonek

Drycha pisze...

stooooo lat stooooo lat :D
:*

Natalia pisze...

Sto lat Aniu:*

annqaa pisze...

Dziękuję kochane!!