Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

22 kwietnia 2009

Pomocna dłoń ...

  • Pamiętacie moją kartkę z autkiem? Zagości u pewnego chłopca:) Mam nadzieję, że mu się spodoba. A tu jest więcej informacji o tej akcji:) Nie zraziło mnie nawet to, że apel był pisany w tamtym roku ... przecież urodziny mamy co roku:) Mam nadzieję, że dotrze na czas... 
  • Więcej dobroci ... możemy okazać wchodząc i uczestnicząc w akcji Inqi na blogu GODZINQI :) A to jej apel, osobiście się przyłączę, przecież niedawno sama prosiłam o pomoc na Pola Nadziei:)

Kochani Moi ! 
Pod koniec maja wspomagam organizacyjnie festyn z okazji Dnia Dziecka na warszawskim Żoliborzu. Trzeci raz będę brała udział w takim przedsięwzięciu. Tym razem część dochodów z aukcji, loterii będzie przeznaczona na potrzeby znanej mi Fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową. 
Te potrzeby to nie kosztowny sprzęt medyczny, ale pościel, czajniki, ciepłe koce, te potrzeby możemy zrealizować.
I tu prośba do Was, jeśli któraś z Was mogłaby wspomóc chore dzieci i ich rodziny, bardzo proszę o kontakt ze mną. Przyjmę każdą Waszą pracę ofiarowaną na ten cel, odpowiem na każde pytanie, zdam relację z przebiegu imprezy, dziękować będę Wam ogromnie. 

Bardzo proszę, wklejcie mój apel na swoich blogach. Im więcej głów i rąk, tym większa pomoc.
Dziękuję Wam.


Brak komentarzy: