Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

2 kwietnia 2009

Wyzwanie ScrapLift #1 Argentyna

Spodobały mi się wyzwania stawiane uczestniczkom przez Art Piaskownice:) Tym razem za zadanie było zrobienie LO strony Maine. Pierwowzór zobaczycie na stronie piaskownicy, a ja Wam pokażę to co stworzyłam.


Zdjęcie z wyprawy Aconcagua, Atacama - Chile, Argentyna, Brazylia 30.01 - 24.02.2009r autorstwa Mojego mężczyzny.

5 komentarzy:

Agnesingap pisze...

No no świetny pomysł :) - gratuluję, mój chyba jest w tyle .....

tymonsyl pisze...

Piękny ten scrap!

taja.85 pisze...

Bardzo mi się podoba twoja interpretacja, a zdjęcie bardzo ładne.

annqaa pisze...

Dziewczyny!! dziękuję za miłe słowa:) to moj dopiero trzeci scrap :D

Pozdrawiam i chwytajcie słoneczko!!
Ania

timboctou pisze...

świetny scraplift! Ty i Brises byłyście moimi faworytkami :)