Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

1 maja 2009

Anielskie Krzeszowice

Wczoraj sprawiłam sobie wspaniałą wycieczkę do Krzeszowic:) Zawsze w programie jest odwiedzenie mojego ulubionego miejsca, jakim jest Pałac Potockich. Niestety Pałac staje się ruiną:( Jeszcze sądziłam, że będzie otwarty do zwiedzania, tak jak przez kilka ostatnich lat, ale niestety... Pałac już jest zagrożeniem dla życia... Moja dusza już nie będzie cieszyć się tą spaniałą budowlą...

Ale chciałam Wam jeszcze opowiedzieć, o moim niesamowitym spotkaniu przesympatycznej Agaty z Krzeszowic :) Tworzy przeurocze rzeczy! Ta anielska osóbka jest wszechstronnie uzdolniona:) A jej rzeczy można podziwiać w Anielskiej galerii:) Mam nadzieję, że szybko stworzy własną stronę internetową:) I ujawni się światu:) Dziękuję Agatko za prześlicznego aniołka:)



Brak komentarzy: