Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

25 maja 2009

Moja cegiełka (cegła) dla dzieciaków...


... wyruszyła w świat:)  Uprzedzam, że jest wiele zdjęć:) Mam tylko nadzieję, że choć część tych przedmiotów znajdzie nowych właścicieli pomagając dzieciakom:) Już wiele pisałam o akcji u Inqi, więc teraz pokażę tylko zdjęcia moich 19 rzeczy, jakie jej wysłałam:)

Hurtowo - przygotowane do wysłania:) Wszystkie rzeczy są w folii z etykietą.



Aniołkowe zawieszki:




Adresowniki, ten drugi ma jeszcze samoprzylepne karteczki:


Opakowania na płyty CD:





Małe notesiki:



Notes, okładka ma folię ochronną, do kompletu jest karteczka:





Karteczki:




Te karteczki są inspirowane pracami przesympatycznej dziewczyny jaką jest T.he:)


Pozdrawiam wszystkich:)

Na dzień dzisiejszy będę musiała zrobić sobie przerwę twórczą, bo nie wiem jak będę mieć z czasem po otrzymaniu stażu i przygotowywaniu się na egzaminy... Mam nadzieję, że szybko znów zacznę dłubać w papierze:)

6 komentarzy:

cwasia pisze...

Całe mnóstwo śliczności!

annqaa pisze...

Dziękuję!
Cieszę się, że Ci się podobają:)

white.sheep pisze...

potwierdzam śliczności, a etui na płyty mnie powaliło.Genialny pomysł.Nigdy wcześniej się z nim nie spotkałam.Jeśli można to zmałpuję pomysł na własny użytek.Mam kasety (tak,tak kiedyś wielkim hitem było mieć coś nagrane na kasecie :))z komunii,połowinek (zwanych u mnie półmetkiem)i studniówki.Muszę je jakoś przyozdobić.

Natalia pisze...

Wow ile cudowności widzę:)

annqaa pisze...

Jesteście wspaniałe:)
white.sheep :) ja mam bardzo dużo takich pudełek bo "teść" nam je daje po swoich wojennych filmach:)
Szczerze też nie widziałam wcześniej ozdobionych pudełek:)

Też mam kasete z Komunii:D ale chyba na okładce jest moje zdjęcie, bo to fotograf dla całej klasy wykonywał:)

Nie wiecie nawet jak się cieszę z tych miłych słów:)

Pozdrawiam:)

Magdalena Przybytek pisze...

Aniu same wspaniałości, piekne papiery, dodatki, super robione sentencje na kartkach, po prostu ślicznie !! ;))) Pozdrawiam Cie cieplutko po dłuższej przerwie ;))))