Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

16 kwietnia 2010

Księga Gości Weselnych

Wiosna już do nas na dobre zawitała, dlatego można zacząć myśleć o Ślubach...



Księga wykonana na zamówienie, jak myślicie, która okładka wygrała?




Rozkład Księgi:

  1. Dekorowana przednia okładka
  2. Tytuł Księgi
  3. Prośba o wpisanie się do Księgi
  4. Miejsca na życzenia od gości



Do kupienia:

5 komentarzy:

Zielonooka pisze...

mi pierwsza bardzo ale hmmmm........pewnie wybrali 2:)

shiraja pisze...

Po zdjęciach wydaje mi się że wybrali I. Mi ostatnia bardzo się spodobała :)

Gonek pisze...

Stawiam na 1.
Choć wszystkie trzy są ładne. Świetna robota. Widzę, że jednak masz czas pomiędzy pracą a ankietą ;)POzdrawiam.

taja.85 pisze...

Myślę, że wygrała druga, ale wszystkie są ładne.

annqaa pisze...

:):)
Gratuluję trafienia:)

Wygrała pierwsza okładka.

Miło, że Wam się podoba, a Gonek - ankieta odpadła....

Pozdrawiam:)