Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

9 września 2008

Czas na spotkania

Wrzesień będzie bardzo towarzyskim miesiącem:)
Szykują się aż 3 spotkania, na których chcę być:)

1. spotkanie SCRAPBOOKINGOWE  w Babim Lecie w Katowicach
    13 września
    godzina 13:00 - 16:30*
  • TEMAT: będę kończyć album, niespodzianka dla kawiarni, może mi się uda;)

2. spotkanie DECOUPAGOWE w Babim Lecie
   18 września
    godzina 16:30
  • TEMAT: jak dobrze pamiętam do świąteczne bombki

3. spotkanie SCRAPBOOKINGOWE w Krakowie
 27 września
    godzina 10-18
   Dom kultury na osiedlu Dywizjonu 303
   Na chwile obecna nie jestem w stanie podac kosztów, zależne sa od ilości osób uczestniczacych
  • TEMAT:


* dzięki czujnej Rudlis lub jak kto woli Orice, poprawiłam godziny:)

   

Brak komentarzy: