Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

18 września 2008

Nauka digi



Pierwszy raz zrobiłam digi scrapa. To nie jest cudo, ale jako moje pierwsze dzieciątko, bardzo mi się podoba. Muszę się jeszcze wiele nauczyć, ale już wiem od czego należy zacząć.

Zestaw znalazłam w necie, wpisując w google "digi free" i otworzyłam pierwszy link jaki był...

Wreszcie mogę pochwalić się moimi zdjęciami z Dolomitów, wybaczcie ale to nie będzie koniec:)
Teraz muszę jechać do lekarza, więc kolejna porcja zdjęć dopiero jutro.


Zdjęcia zrobione w pierwszy dzień w Dolomitach, na szczycie Col Rosa. Pogoda nam się udała i naszym oczom ukazały się piękne widoki... czy ktoś może nie lubić gór?  

 
Pozdrawiam

4 komentarze:

Pejtoon pisze...

Ja kocham góry, ale póki co niestety byłam tylko w Polskich :) ..
Za to widziałam już wszystkie Polskie góry!!

A digi jest boski!! bardzo mi się podoba!! Super Ci wyszedł :D

Anonimowy pisze...

bardzo ładny ten pierwszy scrapek

cwasia pisze...

Pierwszy? Aż trudno uwierzyć! Świetny!

rudlis pisze...

Świetnie Ci wyszło :)
To teraz dalsze digi.... :)))