Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

14 października 2008

Coś nowego

Coś czuję, że zaleję was takimi podobnymi obrazeczkami - jeśli macie już dość, to przestanę. Napis specjalnie dla tych osób, które nie mają stempli:) wystarczy zapisać lub przekopiować i dać w worda. Edytować na jaką wielkość chcecie i już:)
MY ILLUSTRATION IS FOR PERSONAL USE ONLY.



A to już dwa obrazeczki, jeden już z gotowym tekstem. Drugi natomiast jest pusty. Możecie wydrukować taki i zostawić, lub np. odbić swój ulubiony napis, jaki potrzebujecie:)






Jeśli komuś pomogłam, i wykorzystaliście mój obrazeczek, proszę o wpis na swoim blogu z umieszczonym linkiem do tej strony:) Oraz wpis u mnie w komantarzach - chciałabym zobaczyć efekt końcowy:)


Pozdrawiam,
Ania

4 komentarze:

karola-2008 pisze...

Aniu rewelacja!!!!

Mona_63 pisze...

Już sobie zapisałam dziękuję bardzo :*

Anonimowy pisze...

Jakie to piękne!
Słuchaj, nie zajrzalabyc na mojego bloga ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego wpisu?
Proooszę...

Barbarella pisze...

super, zapisalam sobie, jak wykorzystam to pokażę:)