Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

15 października 2008

Ciekawostki z niedzieli

Niedziela była wyjątkowo piękna, dlatego nie zastanawiając się długo, pojechaliśmy - ja, Marek i moja przyjaciółka Ania - na Jurę pod Jaskinię Racławicką. 



Jedna osoba z naszej bandy weszła do jaskini:) Ale to nie byłam ja...



... tylko Marek, miłośnik dziur.
Pod jaskinią spotkaliśmy bardzo sympatycznych dwóch grotołazów (ale nie tylko) :) Częstowaliśmy się wszystkim co mieliśmy w zapasie:) i rozmawialiśmy... rozmawialiśmy:). 
Na zdjęciu prawie cała grupka, brakuje tylko mnie:) Ale ja działałam jako fotograf.

 

Trochę zdjęć z wnętrza jaskini, autorstwa Marka.






Brak komentarzy: