Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

18 stycznia 2009

Wróć Mikołaju...

Takie małe wspomnienia...

Są trzy koleżanki? To muszą być trzy różne kartki...


Jak różne kartki, to też różne okładki kalendarzy biurkowych:)

Dla Iwony

Dla Edyty


Dla Ani


Środek - tył okładki

W tym samym terminie Ania obchodziła urodziny:) Dlatego gratisowo dostała jeszcze notatnik ... Wyjaśniłam jej tytuł z okładki... Jeśli któś tutaj będzie pytać, też wyjaśnię:)

A to całość:)



I zapakowane:) Do każdej paczki dołączyłam gałązkę jemioły (na szczęście) i ręcznie robionego Aniołka.

4 komentarze:

karola-2008 pisze...

Ale prezenty. Nawet tp ze takie opóźnione nic nie szkodzi ;)Piękne! Zapraszam Cię do zabawy-szczegóły na moim blogu.

taja.85 pisze...

Widzę kochana, że ty jakąś produkcję na większą skalę rozkręcasz i do tego zaczęłaś pracę. Ho ho, podziwiam, bo mi w natłoku pracy właśnie na scrapowanie brakuje czasu. Kalendarze fajniutkie, ten z Beckhamami mnie rozbawił :)

annqaa pisze...

Karola, zaraz zobaczę co tam nowego u Ciebie:)

Taja:) wszystkie prezenty robiłam pod gusta koleżanek. Jedenj to na pamięć znam... właśnie wszędzie widzę państwa B. Ah męczyłam się ze znalezieniem odpowiedniego zdjęcia i kosztowało mnie to sporo nerwów - bo ja ich nie lubię...

Ale sądzę, że warto było:)
Pozdrawiam

taja.85 pisze...

Zajrzyj do mnie na bloga koniecznie :)