Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

12 maja 2009

Problemy... i pioseneczki

Same problemy... od tygodnia staram się coś wydrukować w drukarni, dzisiaj już się cieszyłam, a tu niespodzianka! Dalej maszyna nie działa, a jak zadziałała to drukowała z paskami!

Na pocieszenie słuchałam takiej oto piosenki w dwóch wersjach:

Oryginał: Where The Wild Roses Grow

Polskie wykonanie : Tam gdzie rosną dzikie róże

Dobrze, że ściany nie mają uszu ... bo krzyczałyby ze wściekłości. A to dlaczego? Jak słuchać piosenek, to do upadłego:) Nie liczyłam ile razy je puszczałam:)

2 komentarze:

aulik pisze...

świetny kawałek!

oryginał jest niesamowity, czasem też słucham go na okrągło :) ale lubię jeszcze wersję, którą zaśpiewał M. Maleńczuk z M. Jopek...

w podobny nastrój wprowadza mnie też piosenka "Henry Lee" (N. Cave z PJ Harvey)...
pozdrawiam z różami w tle... :)

annqaa pisze...

Są takie piosenki, których mogłabym słuchać non stop...