Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

20 października 2009

Ślub przyjaciół

był dobrym pretekstem do zrobienia prezentu:)
Zafascynowana pracami Malacc (Agnieszka) i Eight zrobiłam taki komplecik, choć widzę kilka niedociągnięć, mam nadzieję, że Młodej Parze się podoba:) :


Księga gości i karteczka z życzeniami:

Okładka Księgi Gości:


Kartki przekładane kalką:


Pierwsza strona:

Druga strona:


Miejsce na wpisywanie życzeń:

9 komentarzy:

rudlis pisze...

A ja nie widzę niedociągnięć!!! Ładnie wszystko wykonałaś ;)

Zielonooka pisze...

piękny komplecik:)

Monika Skrzypek pisze...

Piękny komplet!
Taki subtelny, elegancki, nie przeładowany.
I czcionka świetna :-)
Idealny!

annqaa pisze...

Dziękuję:)
Irenko
Wszystko okazało się na Weselu, już wiem, że jeśli coś ładnie wygląda niekoniecznie będzie praktyczne...

Zielonooka i Kulka :*:*
Pozdrawiam !

Unknown pisze...

zapraszam po odbiór wyróżnienia :)


http://www.malowanyimbryczek.blogspot.com/

taja.85 pisze...

Super. niby inspirowane, a nikt nie miałby wątpliwości, że wyszło spod Twojej ręki.

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Witaj,
piękne prace :)
Piszę jednak w innej sprawie - wysyłałam maila, ale nie dostałam odpowiedzi. Czy masz moj album wędrowny "W Stylu Retro"?
Pisalaś, że go masz w kwietniu i od tamtej pory cisza... Chciałabym go dostać nawet bez wszystkich wpisów...
Pozdrawiam.

white.sheep pisze...

piękny komplet,taki delikatny.Jestem pod wrażeniem.Ciekawa jestem czy miejsce na wpis jest drukowany,czy to może stempel?

annqaa pisze...

white.sheep :)

wszystko jest drukowane:)

Pozdrawiam:)