Strony moje

Copyright / Prawo autorskie

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa ( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

29 listopada 2009

Świątecznie

Po raz pierwszy miałam przyjemność zakosztować embossingu na gorąco.
Już wiem, dlaczego wszystkie dziewczyny oszalały na jego punkcie.
Na początek kupiłam półtransparentny srebrny puder i bezbarwny tusz z którego już nie korzystam:)
Zabawa z nim tak mi się spodobała, że prawie wszystkie kartki mają jakiś element błyszczący na srebrno.

Życzę miłego dnia

4 komentarze:

Magdalena Przybytek pisze...

Aniu ;)
Jak fajnie ze znów jesteś ;))
Piękne karteczki świąteczne, szkoda ze tego embossingu nie widać, mnie on podoba się szalenie, ale jak na razie na innych pracach, bo sama nie korzystam z całego jego dobrodziejstwa ;(

karola-2008 pisze...

Aleś zaszalała. Ja nawet nie zaczęłam świątecznych kartek :( Co do embossingu ostatnio się zachwycam pastą do embossingu. Polecam ;)
Pozdrawiam

karola-2008 pisze...

Ale zaszalałaś. Piękności. Ja nawet nie zaczęłam jeszcze robić kartek światecznych.
Ja ostatnio zachwycam się pastą do embossingu. Polecam.
Pozdrawiam.

annqaa pisze...

Madi, zdjęcia z embossingiem pokażę następnym razem:)

Dziękuję Karola:) Pasty nie widziałam, liczę, że zobaczę na Twoim blogu:)


Pozdrawiam